20140617

                                                                        I'm a liar and I've been a thief
                                                                  I stole your good looks, threw them to the streets.

olen varas olen vienyt muiden suusta sanoja ihmisten ihoilta palasia
olen naamioitunut olen pelkuri otan sinulta kaiken mitä sinä olit
ehkä minä kaiken aikaa valehtelenkin vain itselleni?  pitäisi herätä
kun olen yhtäkkiä tässä se vihainen osapuoli minä potkin ja revin
tahtoisin huutaa ethän sä tiedä olet väärässä empäs varmasti ole! 

minun pitäisi luopua siitä mikä ei koskaan ollut minun
antaa takaisin se mitä olen ihmisten harteilta varastanut.
tarkoittaa anteeksipyyntoä enemmän kuin koskaan ennen.
pitäisi etsiä uudestaan se kuka minä olen, olin joskus-
juostava se minuus kiinni jonka jätin joskus unohtumaan
eksyessäni vääriin silmiin valheisiin vuosiin askeliin säröihin.

otettava vähän matkaa, etäisyyttä. nöyryttävä muiden edessä.
en minä verisille mustelmille ruoskittunakaan saisi antaa sijaa
sille väärälle jonka varastin ihmisten huulilta ennenkuin--
kukaan
sanoi koskaan mitään ääneen.


minulla on vielä paljon opittavaa. niin paljon. elämästä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kerro kerro kuvastin