20140115

jossain lähellä aika odottaa pysäyttäjää

"Hei älä säikähdä sun ääntä 
Se kaikuu takaisin seinistä 
Mulle sun laulu on kauneinta"

radiosta alkaa pariisin kevät
   käännän ääntä vähän kovempaa
vaikka kylmät väreet nuolee niskaa

"Näen sinut kauneimpana lintuna 
Ei häkin ovi oo suljettuna 
Oot siellä omasta tahdosta 

Mut jos sä päätät uskaltaa.."

     ehkä joskus pääsen eroon tietyistä sanoista mielen perukoilla.
     katseista askelista käsistä                     kasvoista maisemista                 päivämääristä.
aikaa aikaa aikaa ja numeroita
               nyt vain annan itseni tuntea sitä kieroa hullua putoamisen tunnetta,
        kylmiä väreitä muistojen                  lokeroista.
              mikä siinä on

"Minä odotan 
Otan sinut syliin"

tämä on ihan väärä osoite ihan väärä paikka  
 pistää näitä sanoja
   en osaa sanoa täällä enää mitään 
                       sanoja sanoja sanoja.

piilossa viimeisellä rannalla.



ps. lukekaa tätä! blogia koska se on ihan mahtava!! vähän enemmän ja parempaa luettavaa kun täällä.
(muistan kun joskus aikoinaan olin blogin neljäs lukija mut mahtavaa että tuo hieno blogi on nyt kartuttanut lukijakuntaansa :---))

9 kommenttia:

  1. ihana pariisin kevät ja niin ihana elisa <3

    VastaaPoista
  2. tuun nii iloseks tosta kuvasta. en tiiä miks mut se on varmaa yks mun lempparikuvei
    oot ihana

    VastaaPoista
  3. mä oon kuunnellu koko päivän pariisin kevättä tänään hei mitä tämä on

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei hei tämä on jotain hullua telepatia-asiaa jollain kierolla tavalla kiemurtelee kun lähiaikoina oon kaikkien kanssa vaan telepatioinu enkä aina oo ees kertonu mut joo

      Poista
  4. Jotenkin mulle tuli tunne, että sua odotetaan. Nyt on kevät. (En ole tästä yhtään varma. Sori jos olen väärässä. Ehkä nyt onkin syksy. Sateista päätellen voisi olla.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, kiitos. Taisit olla aivan oikeassa..

      Poista

kerro kerro kuvastin