20131213

         hassuu
barefoot brotherseja ja vähän patrick walkeria (40 watt sun, warning) kuulokkeista liikaa ja tänään auringonlaskua.
parvekkeelta pitkästä aikaa sinisävynen taivas (ei enää ruskeenoranssia) ja kadut täynnä jäätä. pitäis pitää katse tiessä.
enkun tunnilla aurinko huutaa päästä sisään kaihdinten raoista ja mä unohdun taas piirtämään kuvia ja sanoja.
kassajonossa ei pitäis kuunnella musiikkia niin kovaa ettei kuule kun mummot yrittää kovasti jutella.
aamusin ei pitäs antaa itelleen valtaa jatkaa nukkumista kolmea tuntia. eikä pitäis unohtua inhottavuuksiin.

kävin eilen kouvolan musiikkiluokkien joulukonsertissa ja hymyilin pienille innokkaille ala-asteelaisille ja nauroin kaikelle pään sisällä, ja varsinkin sille hassulle ajatukselle kuinka mä en oo enää siellä, en oo enää osa niitä ihmisiä jotka nousee siellä lavalle ja tuiottaa salin takaseinää. takahuoneissa ja portaikoissa ne panikoi oikeesta järjestyksestä, ärsyyntyy kuoropaitojen istumattomuudesta, juoksee ulkona ja nauraa ärsyttäville opettajille.
oon tälläkertaa ulkopuolinen, eikä mua haittaa se yhtään. kyllähän sitä aika monta vuotta oli. se kaikki on ihan hassun kummallista ja pienet oppilaat hymyilyttää. ja kyl ne vahnemmatki. ja mun pikkuveli.
en muistanu enää meijän ylä-asteen musiikinopettajan näyttävän tolta. ei se mitään, en haluiskaan muistaa.
entinen opo kysyy kuulumisia portaikoissa ja en edes ylläty tai ahistu siitä enää että se taas juttelee mulle. 
ja hymyilee sillee samalla tavalla. (inhottavan lempeesti)

tästä blogista on tullu ihan kumma en osaa enää pistää tänne sanoja se tuntuu typerältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kerro kerro kuvastin