20131123

You can tell me how vile I already know that I am

lähden kävelylle ulos
öinen hiljainen humina
ulkona on kuivaa mutta asfaltti on vielä sateesta musta
taivas likaisen ruskea
reunoilta kirkuvan punainen
(ja kaupungin keskustan päällä valoista harmaa)
niin tasaisen värinen
tukkoinen

askeleet narahtelevat ja hiekka ropisee alaspäin jalkakäytävää
2 juopunutta vastaantulijaa
minä katson punaisena hohkaavia numeroita jotka valaisevat nurmikentän
2:08    +3C
and for a minute there, I lost myself, I lost myself.
pyörin kunnes nään ympärilleni kerääntyneitä haamuja
ne ovat läpinäkyviä pettyneitä hahmoja
ja valo on vain yksi viiva kehänä ympärillä
kaadun niinkuin me silloin joskus
(oksettaa) (hyi saatana)
noustessa kello näyttää kymmenen minuuttia enemmän
näin sinusta unta toissa viikon tiistaina
sanoit ettet jaksa ja kävelit pois.

minulla on taas ikävä sitä yhtä yhden meren toisella puolella
ikävä. ja kaikki on niin kummallista. ilma, värit ja tuoksu.
minä haluaisin kirjoittaa. olen miettinyt tänään mitä haluan kertoa sinulle.
haluan sinut tänne tai minut sinne ja sitten on helpompi hengittää.
nyt kaikki on vaan painavaa, se ilma yläpuolella joka tippuu hartioiden läpi bussissa,
ja se tyhjä valkoisuus joka valuu kylmää särkynyttä sinistä väriään,
mustia ja punaisia virheitä. kaikki on pieniä katkonaisia viivoja.
ja tunnen sun paniikin ihmisistä myös mun nyrkkien sisällä.

yö on tänään niin kummallinen.
muistutuksia. muistoja. en jaksa edes selittää.
(tavallaan en jaksa selittää kenellekkään mitään)

herätykseen aikaa 2 ja 24

3 kommenttia:

  1. hei tahtoisin sanoa jotain

    asia on vain niin että en tiedä mitään mitä sanoa. ehkä nää on asioita joihin ei voi sanoa mitään.

    mut voin mä kai silti sanoa et tsemiä sulle. ehkä voin sanoa että haluaisin sanoa jotain :'----) ehkä oon ihan idiootti mut oon ainakin idiootti josta tuntuu pahalta jos toisestakin tuntuu pahalta. tai painavalta.

    hang in there xxx :----o

    VastaaPoista
  2. 1:01 +8
    pitäis kai joskus laskee se paniikki ulos nyrkeistä ja silmistä

    VastaaPoista
  3. en tiedä kelloa enkä lämpötilaa. ei se haittaa.

    tiedän, että toivon paljonpaljon jaksamista.

    VastaaPoista

kerro kerro kuvastin