20131110

it's called alchemy

en vieläkään ole uskaltanut heittäytyä ajatukseen
     meistä
                               pelot valtaavat kurkun näissä painajaisunissa
                                             p a i n a j a i s v a l v e i s s a       
(päivät ovat pahempia)
ja en uskalla päästää sinua
                               älä tapa mua älä tapa mua älä tapa mua pliis

vaikka haluankin pois
mut mua vaan pelottaa
                                           olen nähnyt mitä käy ihmisille
                                          olen tuntenut mitä käy ihmisille
                                                                                       jotka tuntevat
                                                                ja myöhemmin menevät rikki
                                 halkeavat yhdestä taas kahdeksi,
                                    saariksi maailman mereen
                                                     toistensa salaisuudet mukanaan

minä putoan avaruudesta
unessa sinisen planeetan päältä
               satelliitti pimentää maapallon ja
taas lasinsirpaleiden päältä paljain jaloin
             minulle nauretaan.

3 kommenttia:

  1. elisa,
    tää teksti ei ainoastaan oo täysin käsittämättömästi tollasta tunnetta kuvaava, vaan muutenkin täydellinen. tos on kaikki sanat paikoillaan. en käsitä sun taitoo tehdä ajatuksii ja tunteita sanoiks. en käsitä. tää on upee teksti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi ihan tosi paljon kiitos!!!:------)

      Poista
  2. mua vähän itkettää. oot ihanin

    VastaaPoista

kerro kerro kuvastin