20131121

I remember everything, the words we spoke on freezing South Street

      

                huokaus   kulkee
        se   syliinsä   sulkee
            jo   vierähtäneen   kyyneleen.
     
        tunnelma   lämmin
        ja   surullinen
         mutta   silti   onnellinen.

        
        sun   jalkasi   hakkaavat
       katujen   kultaa
         mä   jähmetyn   keskellä   jään.
       sä   lähetät   kaukaisen
        kaupungin   luolista
        valoa   lämmittämään



                sä  olet  kuu,  mä  olen  maa
                sä  olet  maa,  mä  olen  kuu.



                       ~



 i shut my mouth. sshhhh.
        there's a comfort in silence.
            not ready to explain anything yet.
it's too soon, it's too soon.
really too late.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kerro kerro kuvastin