20130626

ja miten käynyt on sen vanhan katusoittajan?

Hän runojansa kirjoittaa
kuu pienen huoneen vain hopeoi
Hän ehkä naurahtaa
kun jokin vanha laulu radiosta soi
Hän hetken unelmoi

~katso tähtiä tänä yönä
ja sä tiedät missä mä olen.
kuuntele kuuta, ystävä, tänä yönä
ja mä tiedän että kutsuni kuulet~

oon ollu perkeleen kusipää luulen
tai siis yhden asian suhteen ainakin
kun oon saamaton ja vaikutan välinpitämättömältä
tai kun muhun iskee ihan helvetillinen ujous
ja en osaa olla ja hävettää
ja sit en ees
vastaa puhelimeen.

huoh pitäis nyt oppii olemaan. olla olemassa.
olla olemassa ihan loppuun asti ja olla olematta
itsekäs. vaikka en mä sitä ehkä ole tai siis öö
anteeksi.

1 kommentti:

  1. saatoin mennä ihan sekaisin
    toiseen mieleen
    saatoin kadota.
    tavoittaa, ahdistaa.
    ja saatoin myös soittaa, vaikka pelkäsin hiljaisuutta ja puhumista ja kaikkea, koska silloin kerran pyysit soittamaan.

    saatoin mennä sekaisin, koska huomasin
    pitäväni susta ihan liikaa.

    ehkä leikin nimettömyyttä

    VastaaPoista

kerro kerro kuvastin