20130605

cause in this life you must find something to live for

 Cause when the darkness comes a callin',  you'll go back to where you were before.
Cause this life is as fragile as a dream,  and nothing’s ever really as it seems...
pari ihan asiaankuulumatonta kuvaa. ja tosiaan joo. oon jumissa täällä.
jumissa kans ikävässä. ja pitäis varmaan vaan.. ottaa ja lähtee, uskaltaa.
koska varmaan ihan itteni takii oon jumissa, en uskalla en uskalla.

ole rohkea, uskalla pudota. uskalla lähteä, uskalla kertoa.
miten sanotaan oikeat sanat? miten maailma edes toimii?
pitäs nyt siis hetkeks varmaan vaihtaa maisemaa, luottaa.

mut joka tapauksessa niin, lupaan nyt yrittää. yrittää yrittää uskaltaa.
edes jotain. edes jotain pientä. hhh kyllä se tästä menee.
~aina kaikki menee johonkin suuntaan~

ja yks tärkeä sanoki mulle et "se tekee hyvää joskus uskaltaa, usko pois"
ja kai mun täytyy uskoa sitä, se on näitä tärkeimpiä. mut oon vaan vissii pelkuri.

2 kommenttia:

  1. pur <3 uskalla vaan

    ja muistan tonki anttilakuvan illan. nätti taivas ja silleen

    VastaaPoista
  2. Hei pöpi, vastaa puhluun! (Okei tosi kylmätunteist kirjottaa näin tän postauksen perää)

    Mul on loistoidea eli koita nyt saada mut luurin päähä!

    Se liittyy ottamiseen ja lähtemiseen. (----:

    VastaaPoista

kerro kerro kuvastin