20130417

on väärä vuodenaika, vaihda vaihda vaihda

hakkeroin elisan bloggertunnuksen ja tulin vierailemaan tänne. (oikeesti en osaa hakkeroida, elisa vaan pyys vierailemaan) just nyt ulkona on puoliks hämärää ja puoliks vielä valosaa. aina tähän aikaan naakat lentää sotkusissa parvissa ja huutaa ennenkö ne menee nukkumaan (kello oli 21.11) tykkään naakoista. opetin mun toiselle koiralle tempun. kun sanon klik, se tulee mun luo ja tökkää kuonolla mun nyrkkiä. toinen osaa nyt läppästä kämmentä tassulla jos sanoo femma. kuuntelen viime kesän biisejä ja mietin muutosta. mun sänky on siirtyny nurkasta toiseen. ihmisiä on pudonnu pois ja astunu sisään. joku mainitsi mun muuttuneen liikaa. ahdistavaa on se, että se kuulostaa syytökseltä. miks muutosta pelätään? ehkä siks että se on välttämätöntä. 

mä luen kirjaa, jossa joku järkyttyi tajutessaan ettei koskaan ole huominen. luin myös kasvisnuudelipaketin sisällöstä. en ymmärtänyt puoltakaan. luin myös vedenalasista joista, englannin sanoja (independence, an insurance, education, tax money) ja sivistyssanakirjaa vuodelta 1963. 

groteski, koomillisuuden ja huumorin muoto, jossa vaatimuksen ja oikeutuksen, mielettömyyden ja järjellisyyden vastakohta kiihtyy suhdattomaksi ja jättiläismuotoiseksi; eriskummallinen, irvokas; eräs laji antikvakirjakkeita; eräs eritoten renessanssimaalauksen 1400-luvun loppupuolella käyttämä ornamentiikan muoto. hmm

elisalla soi sarah jaffe päässä (ja se on viimekesää) joten

ja ismo alanko on vaan täydellistä (sisäistä solariumia ei löydy tubesta. hm)









kuvia joista tulee hyvä mieli ja alimmassa rikollisnero-minä (päänsäryssä kotona joskus joo). niin, mä se vaan. lokit on muuten myös tullu takasin. hymyilyttää

2 kommenttia:

kerro kerro kuvastin