20130317

I can see how you need her to save you from yourself.

rakastuin niihin silmiin. katseeseen. rakastuin sotkuisiin lyhyisiin hiuksiin. raidalliseen paitaan
ja kaulakoruihin. rakastuin rakastumisen tunteeseen. rakastuin siihen hymyyn auringonpaisteessa.
rakastuin höyryävään hengitykseen sydänyön hiljaisuudessa. rakastuin.

                                                            ja minä rakastun helposti ihmisiin, sanon.
                                                               sanon kai niin jotta voisin unohtaa sinut.
                                                              kai liian helposti siis päästän myös irti.
                                                           mutta en minä osaisi rakastaa. ja oikeasti, en minä sinua unohdakaan.
                                                                                    mutta ota joku toinen, ole onnellinen.

                                                   ja nyt joku tulee kertomaan minulle keneen minä rakastuin. mutta ette te tiedä.
                                                                                 ..ehkä en tiedä minäkään.
                                      ehkä rakastuin vain hetkiin. rakastuin tähtitaivaaseen, niinkuin rakastun joka kerta.
                                                               ..eikä minusta edes olisi hänelle
                                                                                   kuin pieniä tyhjiä sanoja
                                                                                      hauraita hetkiä kuunvalossa
                                                                               jäähyväislaulu.

                                              en minä osaisi häntä rakastaa. mutta mitä tahansa teen, jotta hän olisi onnellinen.

3 kommenttia:

kerro kerro kuvastin