20130127

if a double-decker bus crashes in to us, to die by your side is such a heavenly way to die.

nyt just voisin kirjottaa kirjan. voisin kirjottaa satatuhatta sivua.
sivuja joita kukaan ei tulis lukemaan. ei kukaan haluais.
ihmiset on liian naiiveja. ihmiset haluaa uskoa hyvyyteen.
ne uskoo merkityseen.
mulla on vettä viinilasissa ja keittiön pöydällä 5 tyhjää pitsalaatikkoa.
mulla on minä istumassa keskellä olohuoneen lattiaa.
ehkä mulla on kohta itteni makaamassa ulkona lumessa.
mulla on seuraava yö aikaa tehä kaikki. tai jättää hyvästit paljolle.
mulla on tunteita joita kukaan ei osaa selittää.
mut mun tekee mieli kirjottaa. siitä tulis varmasti kokonainen kirja.
mut kukaan ei vois sitä lukea. se ois liian sekavaa.
ja kukaan ei ymmärtäis. ei uskois.
ei uskoisi minusta.

2 kommenttia:

  1. feel you bro, tosin, try me and maybe i would. c:

    VastaaPoista
  2. Voisin puhua mutta ei kukaan kuitenkaa kuulis...

    VastaaPoista

kerro kerro kuvastin