20121218

kerran vaan, se käy. se kerran kirpaisee. kun väärästä kyydistä jää, uusi häämöttää.

rakastun. yhä uudelleen ja uudelleen. liikaa. hullaannun. tiedän, sinä joudut katsomaan. joudut kestämään minua nyt. nyt kun olen sekaisin kaikesta, sekaisin rakkaudesta ja onnesta, hulluudesta ja pirteydestä, samalla väsymyksestä, ikävästä, kaipuusta ja pelosta, kaikesta. olen kaikesta sekaisin, en ole enää vain onneton. olen onnellinen myös. ja montaa muuta mielentilaa. olen kaikkia tässä ja nyt. ja rakastunut. ja sinä joudut sitä kestämään. samalla kun muut ihmiset ympärillämme alkavat luovuttaa. luovuttaa. luovuttaa. lopettaa. läpi kiven perse edellä puuhun. tiedän, antakaa kelkan mennä. mutta älkää luovuttako. ei nyt. silloin minäkin kaadun. juuri kun nousin. ja tiedän, se kaikki sattuu hetken, se voi sattua pitkään. se voi sattua koko elämän, mutta minäkin tunnen vielä kipua. mutta älkää jättäkö minua yksin hulluuteni kanssa. varsinkaan rakkauden.

vikassa kuvassa taisin just lopettaa moshaamisen...

2 kommenttia:

  1. voi
    ehkä me löydetään tollaseen paikkaan taas joskus? rakastumiseen
    moshataan triossa ja ollaan hymy ihan oikeesti pitempään kun ne pari humalaista tuntia
    anteeks en tahdo surustuttaa muttakunkunkun

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haluisin vastata jotain silti vaikka en ehkä osaa ja vaikka oon myöhässä
      mut niimpä
      äh

      Poista

kerro kerro kuvastin