20120930

ja ennenkuin astut tähän nuhjuiseen baariin, ota mukaan laulut joilla pärjäät yön


on niin helppoo olla onnellinen. ainaki jos Olavilta kysytää. maailman helpoin asia. en kyl oo ikinä pitäny sitä helppona.
mut onneks Olavi vähä selitti kantaansa. täytyy vaa päästää irti. mut se vast vaikeeta onki. ja jos sä ajattelet sitä liikaa:
"oonko mä nyt onnellinen?" "en oo riittävän onnellinen" "mun täytyy saada villa, volvo ja vuffe, ni sit oon onnellinen"
..et sä sillon todennäkösesti onnellinen oo.
ja täytyy mun nyt hehkuttaa sitä paitamyyjääki joka mun nimen kuullessaa alko laulaa sir elwoodin elisaa.<3
niin nätti lauantai. illalla sato mut se ei onnistunu pilaamaa mitää. tänää pitäs ihan oikeesti lukee kokeisii. hmm jaksanko?

6 kommenttia:

  1. ei oo helppoo olla onnellinen koeviikolla t minä

    VastaaPoista
  2. se on kyl totta. itsekin pitäisi lukea.. juurikin nyt.. ja olen koneella.. perkele.

    VastaaPoista
  3. uu ompas jotenki kiehtova blogi! ja olavi <3

    VastaaPoista
  4. kiitos paljon :--) toivottavasti tää sellasena pysyy :-D

    VastaaPoista
  5. ihanaihanaihana ihan aih an a
    ja voi mosku pieni mohikaani tuituitui
    ikävöin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi miekin vähän vähän vaan vähän
      ikävöin jotain oi
      en tiiä ihan hassuu
      ääääää
      ikävöin

      Poista

kerro kerro kuvastin