20120908

i'm on the nightrain, never to return

 isoveljen 18-vuotis synttärit tänää. istun min huonees ja juon kokista viinilasista. tälle kuustoista vuotiaalle ei viel tota alkoholillista juomaa annettu. julmaa. mut hämmentää tää aika. kuinka yhtäkkiä toi toinen on aikuinen. ja ite täs oon viel vissii lapsi, mut paljo lapsempi on kyl toi 12 vee pikkuveli. oon onnellinen mun veljistä. ja hyvistä väleistä niihin. en oikein tiedä millasta ois olla ainut lapsi, tai millasta ois jos mul oiski isosisko. on kuitenki ollu mahtavaa olla tyttö poikien keskellä.  noi pojat sanooki mulle tuolla, et jos leikkaisin lyhyet hiukset, oisin ihan veljieni näkönen. ja kyllähän mie tuol kuljin isoveljeni vanhat farkut jalassa ja huppari päällä.
arvostan mun isoveljee hirmu paljon. se on mahtava tyyppi joka kuuntelee hyvää musaa ja soittaa kitaraa. se pukeutuu sillee et nyysin sen pieneks jääneet vaatteet ja bändipaidat. ton kans on tullu pienenä aina leikittyy, ja nyt enemmän juteltuu. ymmärtävä isoveli, jonka mä ihan mielelläni haen iltapimeellä pyörällä tuolta asemalta kolmen kilsan päästä. paras tyyppi. toivon vitusti valosampaa tulevaisuutta, ku mitä sä ehkä vuos sitte itelles luulit. tosi paljo kaikkee hyvää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kerro kerro kuvastin