20120722

onnen sirpaleet mua haavoittaa ja saa kriisiin

olin ehkä helvetin onnellinen. torstaina, perjantaina, lauantaina.. vaikka mun sisällä vaaniva ahdistus ei antanu mun suupielien olla koko ajan hymyssä, oli kaikki niin helvetin hyvin. torstai iltana katottiin kiiran ja saasan kanssa maailman hienointa taivasta, ja sitte ootettiin terassilla että tähdet tulee näkyviin. taivaalla oli helvetin iso kokonainen sateenkaari, joka ei tietenkä mahtunu kuvii, ja toisella puolen taivas oli kirkuvan keltanen. ei myöskää nukuttu tuntiakaa yöllä, aamuviideltä löydettii ittemme juomasta teetä, ja sit kiivettii kosteelle katolle kattomaa auringonnousua.
sitte perjantai aamuna helsinkii, kiiran vitun painavasta kassista kädet kipeeks, nukkumista junassa ja sitte saasalle. mentii kiiran kans viel käymää ihan siel keskustan suunnalta, ja bongattii NETTA! ei kuitenkaa löydetty sitä mitä etittii mut jalat tuli kipeeks, joten sit kaikki paikat kipeenä, ah! ilta meni kiiran kans siel saasalla chillaillessa, syöpöteltii, kuunneltii täysillä musiikki, istuttii ulkona ja värjättii mun hiukset. ja mä olin melko onnellinen... nyt kiira on protulla apparina, ja mie mietin mitä fiksua keksin, etten vaa nuku koko viikkoa.. ainaki huomenna powerparkkii, apua! ja sitte voisin ehkä koittaa nähä riksua..
ps! tein formspringin!! jee :-)

4 kommenttia:

  1. hienoja kuveja. kuuntelet hyvää musiikkia. oon kyllä tainnu sanoa sen jo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) ja sie vaikutat ihanalta ihmiseltä, mut se on varmaa selvinny sulle jo :--)

      Poista
  2. Ismo Alanko on aivan törkeen hyvä :)

    VastaaPoista

kerro kerro kuvastin