20120604

pingviinit pakastimes

ahistavaa. toi intialainen musiikki on soinu taukoamatta jo jotain 3 tuntii, ehkä se on kans joku noit 10h versioit. kesäloma tulee varmaa olee outo, en oo kuullu kiirast kolmee päivää, ja nyt jo ihan paineis kelaan et onks se kuollu tai jotain, soittakaa sille. eiku älkää, se pitäsi mua hulluna. ja riksuki on jossain lahessa, sentää facebook kertoo sen olevan elossa. varmaa on elävämpi ku koskaa. koska mikää ei voi rajottaa. kumpa oisin siel. koska must tuntuu nyt aika kuolleelta. nää kolme viikkoo varmaa vaa meen töihin ja tuun töistä enkä kelaile mitää muuta. sit ku se on ohi ni kerron kaikille et oon free, rahat on kourassa, kesästä pitää ehtii sit viel tehä tosi mahtava!
kouvola on tyhjä. kaikki on tyhjää. pelkään et kaikki on kuollu. tänää kävin bussilla keskustassa. yksin. koska piti päästä johonki. no ei pitäny. lähin ku ahisti liikaa. mut se ahisti viel lisää. kouvola oli tyhjä. kaupat oli kiinni. ihan ku ois muka joku sunnuntai. se puol tuntii mitä siel olin tuntu ikuisuudelta. ja mul on ikävä mun veljii, ku muutenki on niin yksinäistä. hei minä ja äiti kahestaa himas, enkä mä nyt syty mistää yhteisestä tekemisestä. jospa täs jonain päivänä satais taas helvetisti. voiskohan se auttaa? en taija mennä tänä yönä nukkumaa. ja tääki on niin sekavaa. siitos kaikesta, mein kissat on söpöjä.

2 kommenttia:

kerro kerro kuvastin