20120519

olen nähnyt kuinka aurinko nousee lännestä iltaisin

tää on ollu liian hämmentävä ilta. tai päivä. tai mikä tahansa. mun fiilikset on ollu jotai outoutta. iski outo ahistus ja oli pakko päästä ulos. johtuukoha riksun blogitekstistä? mumford and sonssii  ja pöllin eetun laudan ku se kerran ite on menoilemassa ja omaa ei ollu meesis.
sit taisin heittää kassii 1.40e eestä pulloi ja suunnistaa ton äs-marketin kautta biitsille vähä tsekkaa ton pikkuveljen menoiluja, ettei se ihan sekasin oo. kiltit ja ihanat ihmiset tarjos mullekki huikkaa, ja piristi fiiliksii vähäse. eetu kans halus pakosti soittaa jonkumoisen örvellyspuhelun idalle, ja pääsin mieki kertomaa kuulumisist ja selittää tilannetta..
 ja hei kuvat on taas semmosta hienoo settii että elä.. 
tekee muute iha hyvää joskus käppäillä yksin, mut oon löytäny mun sisäsen sosialisoijan aika pitkälti.. (hei hienosti kirjotettu, mut siis iha jepaa vaikka uusia ihmisiä taas, en peräänny silti häntä koipien välissä..)
lähetin just äikän open sähköpostii jonku esseen tyngän, ehti perjantain puolella, jes! ja äiti osti tosiaa mulle tänää paketin jäätelöö, jo ny on kumma! taian koht painuu tonne nukkumaa, huomenna mua kuitenki vituttaa tän postauksen taso ja tää ainanen melankolisuus... riksun blogi on muuten ihan vitun cool!

4 kommenttia:

  1. haha vooi elisa oot ihana! :-D♥ ja itsehän en tehnyt sitä äikän juttua....... ja voi sitä eetuakin hohoh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha riksuu oletpas huono oppilas nyt >:D ja niin,hohhoh..

      Poista
  2. eikä kukaan meitä enää etsi tää on tyhjä ja loputon leikki tidididii, jee mumford & sons on hywä. nicecool ja sitärataa blogi sait lukijaaan!!

    VastaaPoista

kerro kerro kuvastin