20120512

taidan pitää hehkulampuista.


oon chillannu kiiral nyt pariin päivään koulun jälkee, syöny pitkäst aikaa itteni niin ähkyks et oon meinannu oksentaa, ollaa istuttu ulkona ja keinuttu puistossa, tarjettu paljain jaloin, capreissa ja t-paidoissa. ja se jäätelöauton taikurimix joka ei sit maksanukka ihan sitä kolmeakymppiä :-D
roosa dissas mua ku otin kuvia näistä. ja siitä et laitan nää kuitenki plokii. no anteeksi! mutku ei kukaa oo miulle ennen tämmösii väsänny. nii no täytänhä mie sen kuustoista. kiitos rebekka! (näit oli 6kpl)
ketuttaa kans etten päässy venlan ja paulin ja kiiran kans tonne kouvolan keskustaa pyörimää, ku täält elimäelt ei mee busseja! pauliki on tullu helsingist asti!! ps. laitain kuvia tampereelta joskus ihan erikseen. hei alkaako pikkasen kyrpimään nää mun lupaukset? joo en voi sille mitää et tää menee aina näin.
ainii ja taian olla aika ihastunu toho mekkoo joka on vaa roikkunu mun seinäkoristeena.
voi olla varmaa, et se on mun päällä tossa tasan kolmen viikon päästä :-)

3 kommenttia:

  1. oooooooooooo mie näin noi sun kamuset tänää keskustas!

    VastaaPoista
  2. likeee your blog dear,
    keep posting and go for it!!

    XO

    VastaaPoista

kerro kerro kuvastin