20120403

viime vuonna just nyt

olin pieni punahiuksinen kasiluokkalainen. tohon aikaan opettajat tais menettää uskonsa muhun. mut ite olin tyytyväinen. kuuntelin jotain punkkia kai (kivesveto gogo, ratsia, vaasankatu ss, kakka-hätä 77, sensuuri jne) tai mitä toi olikaa.. noi punaset hiukset oli rakkautta. kevät ah. riksu ja netta ja kiira elimäellä kun väpä. viime keväästä on hurjan pitkä aika. olen kai muuttunut. mutta moni muukin asia on muuttunut. paljon. mites te ite vuos sitte? :-D


ps. laadukas toi eka kuva

3 kommenttia:

  1. OO toi on toi paita !!! haha ja hei meikällä on arkistoje kätköissä ihan samallaista tollasta ikkunakuvaa....::D:D basic ikkuna pose i suppose !

    VastaaPoista
  2. sä ooot niin tui!! etuhiukset awww <3 mutjoo ite olin ihan truuuu emo viel tähän aikaa vuos sitte - mustat hiukset, musta paita, musta huppari, mustat farkut, mustat converset, mustat rajaukset, mustat kynsilakat..mut sitte huhtikuun lopul muutuin normaalimmaks (kait..? :-D) heheee ja kuuntelin paljo rokkii ja semmosta ja olin hirvee angstangst XD hah

    VastaaPoista
  3. hanna: :----DD joo tollain niin perus ikkuna pose, vähä viel emokulmas.. no mut luonnonvalo paras valo hei ja sillee.. :D

    heidi: hihi :) muistan sut, mut voi olit silloinki sellanen tui, hämmens vaa ku olit seiskal sellain paljo värikkäämpi ja kaikkee.. mut viime kevät oli just sellast emoiluu miullaki! voi meitä.

    VastaaPoista

kerro kerro kuvastin