20120406

Mä oon niin erilainen ja vaikea. Vittu mun puhe on taidetta

on tosiaa ollut oikein hieno kouluviikko, oon ollu koko viikon kuvolas mummolla, ja kuluttanu silti bussikorttia reippaasti. kaks feilattua koetta, yks uus pipo, yks ihana piknik bussipysäkillä ja paljon muuta. niin tosiaan kuvat on siltä meidän piknikiltä. mentiin riksun kanssa lidliin tietenkin bussilla koska bussikortti. kiiran bussikortti. ja miun. ja yritin myös lukea kiiran kanssa kokeisiin puussa, mutta laivailukshan se jäi. on ollu ihanan keväistä, ja nyt ku hain vihdoin mun dekin elimäeltä että kouvolan asfaltit kutsuis ni pitää tuol sit sataa lunta! samperi. ja haluasin myös lahteen koska siellä on ihmiset ja haluan edes joskus sosialisoitua. mutta ei löydy kun kymppi perstaskusta, eikä se taida alkuunkaan riittää.

ainii ja siteeratakseni riksua: "harmi ku ei oo spaddua. koska ruokaspaddu on paras. ja aamuspaddu. ja yöspaddu. spaddu on paras" ....en ees osaa kirjottaa, joten taidan mennä itkemään ja syömään ihan näin jonku perjantaijutun kunniaks. ..pitkäperjantai??

2 kommenttia:

  1. ihana toi käsi. aivan mahtava.

    VastaaPoista
  2. :---DD kiitos.. piirtelin sitä äikän tunnilla ja oskari kysy et yritänkö tussi-itsmurhaa :D

    VastaaPoista

kerro kerro kuvastin