20120116

vielä antaudu en ennenkuin kynä tai mies katkeaa.

vanhoja kuvia. ihania juttuja. ikävä noita hetkiä. haluaisin kokea, taas jotain samanlaista.

mul oli inspiraatio. tein läksyt ja se katos.
mut tänää, koulussa. mä istuin ja kuuntelin musiikkia. katoin sua ku kävelit ohi. kelasin oot kaunis ja mukava. en ees tunne sua. mut mul on susta pintapuolinen kuva. se kuva on kai hyvä, luulen. ja sit sä katoit mua. hymyilit mulle enkä tiedä miks. se oli ihanaa. se teki musta onnellisen. yks hymy. en tiedä mikä siinä iski. mut se oli jotenki kiva. älä vaan tuu sanoo mulle ettet hymyilly sittenkää mulle. ihan sama hymyilitkö jonku ihanan asian takia, vai hymyilitkö koska oon säälittävä ja mitä muuta. aivan sama. kiitos kun hymyilit. ja kun sä luet tätä, sä tiedät että tarkotan sua. tää on sulle joka tänää hymyilit mulle :-)

1 kommentti:

kerro kerro kuvastin