20111128

Rakennan sun sydämeesi taloa, mä rakastan sua enemmän kuin Jumalaa

niiiin. paryssa siis olin tampereellä with kuvolan paikallisprotut ja sitten siellähän oli jonkun verran populaa kanssa. mahtavaa populaa siis. oli aikas ihunaa ja kivaa ja mahtavia juttuja, leikkejä, puheenaiheita ja chillausta.. lauantainahan myö siis lähettii ja sunnuntaina tultii takas. myös omia protuja nähtii. :) tampere on hieno paikka jajajaja en nyt tiä mitä kertoisin. illalla tuli chillattuu biljardiluolas noin kymmenen tyypin seas ja oli hauskaa kun ei mm. päästetty positiivisuutta ovesta sisään ja harjoitettiin taistelulajeja. nipsu (aka. henkka) varasti moneen otteeseen kans miun villasukat. ja väitti hävinneensä pelissä koska minä. minä vain olen. olin siellä :DD joo yöllä tuli nukuttii sillee ehkä 2h koska ei ollu oikeen sellasta mukavaa paikkaa, oli kylmä, ja ei ollu peittoo. mut onneks siel oli ihmisii jotka valvo.. JA en nyt ehkä keksi mitään niin ymmärrettävää että tajuaisitte protunn hohdokkuuden ni laitan vaan kuvia :)
henkkahan se siinä<3 joo rubikin kuutiot oli kans kova sana. ainii ja se pyssyleikki. plus se bitchslap-leikki :D tänää sitä kokoajan koulus kiiran ja ahtin kans. hei oikeesti voisin lopettaa tän kertoilun täs ku riksu ei ainaka kestä meiän hehkutusta...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kerro kerro kuvastin