20110702

synnyttii kahleisii..




joo oon selvästikkki ollu ihan ilo persees ;DD

..mut eipä sit illal enää ollukkaa niin ilonen olo. kännykän sain toimimaa ja viestiä pukkas..
aika jänniä asioita.. mä sit istuin mökin (ulko)vessas jonne miljoona ampiaista yritti päästä samaan aikaan, ja mietin soittasinko äitille toiselle puolelle maapalloa, vaikka siellä on jo yö..
loppujen lopuks en oikein jaksanu keskittyy mihinkää, joten päätin mennä nukkumaa siin yheksän aikaa.. enkä tietenkää saanu ollenkaa unta.. oli jotenki aika masentava fiilis, ja en sit viittiny sanoo pojille mitää et "laittakaa ne musat pois mä vittu haluan nukkua tai olla rauhassa" koska kello tosiaan oli vasta sen yheksän...

..tänää aamul sentää tajusin, että en oo ihan toivoton pessimisti, kaikest on pakko löytyy jotain hyvii puolii. itseasias näin äiti mulle opetti..
Ja riksu haluutko värjätä mun hiusset vaikka sun rippijuhlien päätteeks? :))

4 kommenttia:

  1. ja ps. tää oli vaa tälläin pikapaskannus, joten teen sen kaveri-postauksen myöhemmin..

    VastaaPoista
  2. STUNNIG HAIR!!!
    :)

    great blog,
    xoxo

    VastaaPoista
  3. thanks :-----)
    i'll look at your blogs. :)

    VastaaPoista

kerro kerro kuvastin